diumenge, 5 de setembre del 2010



No hi ha res com una bona tanda de quilòmetres per treure la son de les orelles després de un parell de mesos pràcticament sense sumar quilòmetres tan sols dedicats a fer desens i alguna sortideta esporàdica. Surto de casa amb la bici de carretera amb la ideia de anar a Ripoll i tornar però al trobar-me força be decideixo arribar fins a Llanars tot passant per Camprodon fent una mica de turisme. Desprès de menjar una mica a Llanars reprenc la tornada, i es aquí on es fa evident la meva manca de forma degut a la inactivitat ressent, notant les cames pesades i un mal de ronyons que ja no recordava, per sort a la alçada de Sant Joan de les Abadesses em refaig una mica. A partir de Ripoll i conscient del meu estat, em dedico a conservar les forces i anar rodant tot gaudint del paisatge per poder arribar a Torelló sencer amb 101 quilòmetres a les meves cansades cames. , la lliçó esta apresa procuraré no estar parat tant de temps alternant la bicicleta de desens amb les altres dues.