diumenge, 30 de gener del 2011

Primera escalada a Bellmunt 2011







Per fi fem una sortida amb cara i ulls. En Juanca i jo decidim de pujar a Bellmunt (podeu veure la ruta clicant aquí) No les tinc totes, però serà una bona ocasió per posar a prova la cama després de tres mesos sense fer res serio. Estic content, he pujat bastant be, al meu ritme, ni tan sols m’ha calgut posar el plat petit, res e veure amb en Juanca, que trigarà deu!! minuts menys que jo en arribar a dalt de tot.
Fa fred, però es bastant suportable, res a veure amb dies enrere, fins i tot pujant a Bellmunt hi ha moments que sobra la jaqueta. Quan arribem a dalt, sorpresa... hi ha neu!!!, sembla ser que les pluges d’abans d’ahir es convertiren en neu aquí dalt a 1246 metres d’alçada. Mengem la peça de fruita i la barreta energètica, fem las fotos de rigor i… cap a vall abans de agafar fred als peus. Cara avall el fred es mes viu i ens fa costat ben be fins el trencant de Pedroses, trencant que agafem per no fer tanta carretera, a partir d'aqui passant per las cases de la Riera i practicament fins a Torelló . Ens acomiadem com sempre al trencant de Lourdes i cadascun cap a casa seu, un cop a casa, mentre faig els estiraments de rigor ara obligatoris, aprofito per fer un resum mental de la sortida, arribant a la conclusió que m’he de posar las piles si vull fer una bona temporada aquest any.