diumenge, 11 de juliol del 2010

Cap de setmana DH...



Cap. de setmana DH

Desprès de passar tota la setmana de nervis, per fi arriba dissabte, el gran dia! dia de estrenar la nova bicicleta de DH (fotos a la galería) . Estreno bici, i de rebot en Víctor, en Juanca, en Jordi i Jo estrenem bike park, el nou bikepark de Vallter, per cert encara els hi queda molta feina per fer per estar al nivell del bikepark de La Molina, ànims!!, Per començar a prendre contacte amb aquesta nova modalitat ha estat mes que acceptable. Dissabte de sensacions fortes, tan sols et poses les proteccions i el casc integral i ja et sents indestructible, agafes el telecadire i amunt! Els nervis estan a flor de pell, arribem a dalt, discutim que si primer la pista blava, que si la vermella, encarem la vermella i avall!! De seguida noto com aquestes bicicletes estan fetes per això i molt mes! El nervis inicials es transformen en adrenalina, el meu cervell em diu que deixi anar els frens que no passa res, podia notar com si flotés per sobre les pedres que des del telecadire semblaven gravilla, però que en realitat eren tan grosses com síndries. Un parell de sustos i el meu subconscient em fa tocar de peus a terra i em diu que vagi amb comte el primer cop, que ja tindré tems per corre a fondo. Cap de setmana intens i per estrany que sembli sense tenir que lamentar cap incident, tot esperant que passin dues setmanes mes per anar a provar el bikepark de La Molina.