diumenge, 17 de gener del 2010

Air noranta-dos!




La nit de Divendres vaig decidir que Dissabte faria una mica de carretera per començar a fer una mica de fons per preparar la temporada btt 2010, la cual es presenta molt dura si penso fer tot el que em ronda pel cap, entre altres coses les 12 hores de resistència de Salt. El meu pensament era pujar per Can Toni baixar per la salut i tornar a pujar per Coll de Bracons (amb les seves temudes rampes de fins el 15%) Peró m'ha fet por de trobar Bracons en males condicions per las nevades de la setmana anterior, ja que per culpa del túnel Vic Olot aquesta carretera esta una mica deixada de la ma de deu.. Així doncs decideixo baixar per el mateix Camí que he pujat (Torelló-Manlleu-Cantoni-Rupit-El far) acumulant un total de 92 quuilometros, la veritat es que no pensava ferne tants, ja que amb la ruta per Bracons me'n sortien vuitanta y pocs, avui las cames encara em recorden que em vaig passar una miqueta, pero bueno ja se sap....